Shrunk Expand

Ansøgning!

Hjem Fora GENERELT Ansøg om medlemsskab Ansøgning!

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Lucullus 2 uger, 5 dage siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Gojira
    Deltager

Pænt goddag.
    Jeg er en munter fyr på 39 år, som er tilbagevendende til ESO.
    Har spillet samlet 120 timer, men pga RL, blev jeg nødt til at stoppe for et lille års tid tilbage.
    Jeg har en stor baggrund og erfaring indenfor MMO, med titler som ESO, WOW, GW2 og SWTOR.
    Spillet WOW on/off fra 2004 – 2018 også som hardcore raider i en del år.
    Jeg søger en dansk guild, da jeg tidligere kun har været i primært engelsktalende guilds og har savnet det danske lidt.
    Søger kun én guild i ESO som jeg kan være en del af og fokusere på og håber det bliver jer.
    Er et socialt selskabsdyr, elsker voice og har været en flittig bruger af Ventrilo, TS og Discord igennem tiden.
    Username: Lunalion
    Mvh. Martin

Lucullus
    Keymaster

Gojira er så absolut mit favorit metalband!

Tak for din besked. Jeg har sendt en invite til dig

• Forfatter

Gojira
    Deltager

Pænt goddag.
    Jeg er en munter fyr på 39 år, som er tilbagevendende til ESO.
    Har spillet samlet 120 timer, men pga RL, blev jeg nødt til at stoppe for et lille års tid tilbage.
    Jeg har en stor baggrund og erfaring indenfor MMO, med titler som ESO, WOW, GW2 og SWTOR.
    Spillet WOW on/off fra 2004 – 2018 også som hardcore raider i en del år.
    Jeg søger en dansk guild, da jeg tidligere kun har været i primært engelsktalende guilds og har savnet det danske lidt.
    Søger kun én guild i ESO som jeg kan være en del af og fokusere på og håber det bliver jer.
    Er et socialt selskabsdyr, elsker voice og har været en flittig bruger af Ventrilo, TS og Discord igennem tiden.
    Username: Lunalion
    Mvh. Martin

Lucullus
    Keymaster

Gojira er så absolut mit favorit metalband!

Tak for din besked. Jeg har sendt en invite til dig

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.