Shrunk Expand

Ansøgning og spørgsmål

Hjem Fora GENERELT Ansøg om medlemsskab Ansøgning og spørgsmål

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Lucullus 3 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

maudih
    Deltager

Hejsa!
    Jeg er meget ny indenfor ESO universet og spillet i sig selv.
    Jeg har spillet WoW siden beta’en udkom og har egentlig altid holdt fast i dette, men jeg har nu valgt at skifte univers. Dette gør, at jeg ikke har den brede vifte af folk at game med og netop derfor søger jeg partnere denne vej.
    Jeg er simpelthen så “grøn” på det her spil og har enormt mange spørgsmål og brug for vejledning. Jeg kender selvfølgelig lidt fra WoW og har derfor “powerlevelled” en character til max lvl og omkring 100 CP (hovedsageligt gennem pvp og instances). Dog har jeg ikke endnu “fanget” essencen i spillet, da jeg egentligt hurtigt ville i max lvl, så jeg ikke skulle tænke på det, mens jeg questede.
    Det jeg søger er:

• Danskere (hovedsageligt) at spille med
    • Folk som kan svare på alle mine mange 1000 spørgsmål ift. spillet (føler mig så newbie :-)))
    • Et behjælpeligt community

Er det et krav at have Elsweyr? Pt. har jeg “kun” standard edition, den som steam har sale på til €10, men jeg er ikke bleg for at købe alle DLC’s mv. hvis interessen er der.

Jeg selv er 29 år og fra Aalborg, har 2 børn – så det er lidt begrænset hvor tit jeg er på, men for det meste om aftenen fra 19-22ish.

Håber I er dét jeg søger! 🙂

Mvh

Lucullus
    Keymaster

Hej og tak for din besked.
    Der er intet krav om Elsweyr, kun for det raid som hedder Sun Spire. Men derudover er der jo tons af andet content.

Lucullus
    Keymaster

Jeg glemte at spørge efter dit @konto navn, så jeg kan sende en invite til dig.

• Forfatter

maudih
    Deltager

Hejsa!
    Jeg er meget ny indenfor ESO universet og spillet i sig selv.
    Jeg har spillet WoW siden beta’en udkom og har egentlig altid holdt fast i dette, men jeg har nu valgt at skifte univers. Dette gør, at jeg ikke har den brede vifte af folk at game med og netop derfor søger jeg partnere denne vej.
    Jeg er simpelthen så “grøn” på det her spil og har enormt mange spørgsmål og brug for vejledning. Jeg kender selvfølgelig lidt fra WoW og har derfor “powerlevelled” en character til max lvl og omkring 100 CP (hovedsageligt gennem pvp og instances). Dog har jeg ikke endnu “fanget” essencen i spillet, da jeg egentligt hurtigt ville i max lvl, så jeg ikke skulle tænke på det, mens jeg questede.
    Det jeg søger er:

• Danskere (hovedsageligt) at spille med
    • Folk som kan svare på alle mine mange 1000 spørgsmål ift. spillet (føler mig så newbie :-)))
    • Et behjælpeligt community

Er det et krav at have Elsweyr? Pt. har jeg “kun” standard edition, den som steam har sale på til €10, men jeg er ikke bleg for at købe alle DLC’s mv. hvis interessen er der.

Jeg selv er 29 år og fra Aalborg, har 2 børn – så det er lidt begrænset hvor tit jeg er på, men for det meste om aftenen fra 19-22ish.

Håber I er dét jeg søger! 🙂

Mvh

Lucullus
    Keymaster

Hej og tak for din besked.
    Der er intet krav om Elsweyr, kun for det raid som hedder Sun Spire. Men derudover er der jo tons af andet content.

Lucullus
    Keymaster

Jeg glemte at spørge efter dit @konto navn, så jeg kan sende en invite til dig.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.