Shrunk Expand

Ansøgning om medlemskab

Hjem Fora GENERELT Ansøg om medlemsskab Ansøgning om medlemskab

Tagget: ,

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Elda 1 måned siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Capones
    Deltager

Hej
    Jeg hedder Jema og jeg er en 29 år gammel kvinde. Jeg har primært spillet på Hordesiden, men spiller nu med min alliance NE druid på Terokkar som healer. Char navn er Ayanai. Jeg har haft en lang pause i wow, men raidede semiseriøst i WotLK og jeg savner det. Har kørt mange mythics+ dog på min horde character. Jeg ønsker at joine med et håb om at blive raidhealer 🙂 Jeg har planer om at levelle enten en priest eller paladin healer ligeledes, så hvis dette passer bedre ind i et raid er det hvad jeg vil stræbe efter. Håber på at I vil godtage min ansøgning.
    Mvh
    Jema

Elda
    Deltager

Hej Jenma
    I The Danish Guild spiller vi Elderscroll Online ( ESO )
    Er det det du vil igang med, er du selvfølgelig velkommen.
    Hilsen Elda

• Forfatter

Capones
    Deltager

Hej
    Jeg hedder Jema og jeg er en 29 år gammel kvinde. Jeg har primært spillet på Hordesiden, men spiller nu med min alliance NE druid på Terokkar som healer. Char navn er Ayanai. Jeg har haft en lang pause i wow, men raidede semiseriøst i WotLK og jeg savner det. Har kørt mange mythics+ dog på min horde character. Jeg ønsker at joine med et håb om at blive raidhealer 🙂 Jeg har planer om at levelle enten en priest eller paladin healer ligeledes, så hvis dette passer bedre ind i et raid er det hvad jeg vil stræbe efter. Håber på at I vil godtage min ansøgning.
    Mvh
    Jema

Elda
    Deltager

Hej Jenma
    I The Danish Guild spiller vi Elderscroll Online ( ESO )
    Er det det du vil igang med, er du selvfølgelig velkommen.
    Hilsen Elda

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.