Shrunk Expand

Ansøgning til guilden

Hjem Fora GENERELT Ansøg om medlemsskab Ansøgning til guilden

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Lucullus 4 måneder, 1 uge siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Tiptop
    Deltager

Hejsa TDG

Er en forholdsvis ny spiller til Eso og leder efter en guild. Så jeg faldt over The Danish Guild, og ville give det et forsøg. Er en person der gerne vil lære spillet at kende med <span>ligesindede. Man må jo sige det er jo et stort spil med diverse ting man kan fortage sig. Hvad enten det er PvE / PvP eller lifeskilling.</span>
    Er en 38 årig gut fra kastrup og bruger Discord som jeg ser i også bruger.  Ingame navn Cladien  @Tiptopbob er account navn
    Håber at høre fra jer Peace out 🙂

Lucullus
    Keymaster

Hej og velkommen til guilden.

• Forfatter

Tiptop
    Deltager

Hejsa TDG

Er en forholdsvis ny spiller til Eso og leder efter en guild. Så jeg faldt over The Danish Guild, og ville give det et forsøg. Er en person der gerne vil lære spillet at kende med <span>ligesindede. Man må jo sige det er jo et stort spil med diverse ting man kan fortage sig. Hvad enten det er PvE / PvP eller lifeskilling.</span>
    Er en 38 årig gut fra kastrup og bruger Discord som jeg ser i også bruger.  Ingame navn Cladien  @Tiptopbob er account navn
    Håber at høre fra jer Peace out 🙂

Lucullus
    Keymaster

Hej og velkommen til guilden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.