Shrunk Expand

Battlegrounds

Hjem Fora GENERELT Om The Danish Guild Battlegrounds

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  susannesusanne1 1 år, 9 måneder siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Berthelsen
    Deltager

Aloha
    Synes lige jeg vil skrive lidt om hvad Battleground (BG) er, da jeg har fået en del tells omkring det på det seneste 🙂
    BG er en anderledes form for PvP end det de fleste kender fra Cyrodiil og Imperial City. Man deles ind i 3 hold af 4 spillere. Hvis man joiner sammen som hold bliver man sammen. Fraktioner har ingen indflydelse her så alle er velkommen. Det anbefales herfra at have +160 CP selvom selve BG er Non-CP, men det er i forhold til ens max lvl gear.
    Der findes 5 forskellige spil – og det er random fra gang til gang hvilke spil det bliver og banerne ændre sig også.

• Domination – For at vinde gælder det om at tage og beholde flest flag.
    • Crazy King – Flagene skifter positioner fra gang til gang, og igen det handler om at tage og forsvare.
    • Chaosball – Her er der en bold og den der har bolden mest vinder.
    • Capture the Relic – Gælder om at tage de andres relic mens man prøver at undgå de tager vores.
    • Deathmatch – Flest kills som hold vinder. Dræb og undgå at blive drabt.

Rewards? – JA!, du tjener en god potion Alliance Points bare for at deltage og du mister ikke noget som helst overhovedet. Derudover er der en masse rewards sendt til din mail!
    I skal absolut ikke føle jer skræmt. Det er faktisk ret sjovt 🙂
    Har jeg glemt noget?
    “Det handler ikke om at vinde, det handler bare om at være med” – sagt af en højstående person i guildet 😀

susannesusanne1
    Keymaster

Tak Berthelsen for dit indlæg 🙂
    Og ja selv jeg har været med i mit pveudstyr og uden nogen erfaring overhovedet – og det var helt vildt sjovt!

• Forfatter

Berthelsen
    Deltager

Aloha
    Synes lige jeg vil skrive lidt om hvad Battleground (BG) er, da jeg har fået en del tells omkring det på det seneste 🙂
    BG er en anderledes form for PvP end det de fleste kender fra Cyrodiil og Imperial City. Man deles ind i 3 hold af 4 spillere. Hvis man joiner sammen som hold bliver man sammen. Fraktioner har ingen indflydelse her så alle er velkommen. Det anbefales herfra at have +160 CP selvom selve BG er Non-CP, men det er i forhold til ens max lvl gear.
    Der findes 5 forskellige spil – og det er random fra gang til gang hvilke spil det bliver og banerne ændre sig også.

• Domination – For at vinde gælder det om at tage og beholde flest flag.
    • Crazy King – Flagene skifter positioner fra gang til gang, og igen det handler om at tage og forsvare.
    • Chaosball – Her er der en bold og den der har bolden mest vinder.
    • Capture the Relic – Gælder om at tage de andres relic mens man prøver at undgå de tager vores.
    • Deathmatch – Flest kills som hold vinder. Dræb og undgå at blive drabt.

Rewards? – JA!, du tjener en god potion Alliance Points bare for at deltage og du mister ikke noget som helst overhovedet. Derudover er der en masse rewards sendt til din mail!
    I skal absolut ikke føle jer skræmt. Det er faktisk ret sjovt 🙂
    Har jeg glemt noget?
    “Det handler ikke om at vinde, det handler bare om at være med” – sagt af en højstående person i guildet 😀

susannesusanne1
    Keymaster

Tak Berthelsen for dit indlæg 🙂
    Og ja selv jeg har været med i mit pveudstyr og uden nogen erfaring overhovedet – og det var helt vildt sjovt!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.