Shrunk Expand

Guild Tabard 2018 !

Hjem Fora GENERELT Om The Danish Guild Guild Tabard 2018 !

Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Anonym 1 år, 2 måneder siden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter

Ravnsborg
    Medlem

Guild-tabard 2018
    Det er på tide, at The Danish Guild følger den nye forårsmode i Tamriel, derfor er det tid til et nyt Guild-tabard. Summerset is coming og vi vil alle vise os fra den bedste side, når vi skal ud og udforske de ukendte områder.
    Reglerne:
    Det er tilladt at komme med ét forslag per person.
    Du laver et screenshot af dit forslag og ligger det ind på hjemmesiden under det her Topic ELLER du kan nu også poste det Discord i Guildtabardkanalen.
    Der vil være udvalgte dommere, som vælger et antal tabards og lægger dem op på hjemmesiden og/eller Facebook, som en vote poll  så alle kan stemme på de udvalgte tabards.
    Hvordan kan jeg designe min egen Guild-tabard:
    Du skal lave et Guild og indvitere 5 medlemmer (her kan vi hjælpe hinanden) og så kan du gå ind og designe et Guild-tabard. Eller du kan få en guildmaster du kender til at lave et forslag ud fra dine anvisninger?
    Deadline for at komme med sine forslag er forlænget til den. 1.6 2018

• Dette emne blev ændret 1 år, 3 måneder siden af  Ravnsborg.
    • Dette emne blev ændret 1 år, 3 måneder siden af  susannesusanne1.

Ravnsborg
    Medlem

Her er mit forlsag.

Anonym

Her har i mit forslag til det nye Guild Taberd. Da jeg har problemer med at bruge “Tilføj Medier” muligheden har jeg uploaded det inde på Imgur
    Klik her for Guild Tabard

Helldir
    Deltager

Kan du ikke poste link til Imgur så, LiccaoTheArgonian? Jeg kan i hvert fald ikke se noget billede.

Anonym

Det kan jeg nu hvor du har skrevet

View post on imgur.com

• Forfatter

Ravnsborg
    Medlem

Guild-tabard 2018
    Det er på tide, at The Danish Guild følger den nye forårsmode i Tamriel, derfor er det tid til et nyt Guild-tabard. Summerset is coming og vi vil alle vise os fra den bedste side, når vi skal ud og udforske de ukendte områder.
    Reglerne:
    Det er tilladt at komme med ét forslag per person.
    Du laver et screenshot af dit forslag og ligger det ind på hjemmesiden under det her Topic ELLER du kan nu også poste det Discord i Guildtabardkanalen.
    Der vil være udvalgte dommere, som vælger et antal tabards og lægger dem op på hjemmesiden og/eller Facebook, som en vote poll  så alle kan stemme på de udvalgte tabards.
    Hvordan kan jeg designe min egen Guild-tabard:
    Du skal lave et Guild og indvitere 5 medlemmer (her kan vi hjælpe hinanden) og så kan du gå ind og designe et Guild-tabard. Eller du kan få en guildmaster du kender til at lave et forslag ud fra dine anvisninger?
    Deadline for at komme med sine forslag er forlænget til den. 1.6 2018

• Dette emne blev ændret 1 år, 3 måneder siden af  Ravnsborg.

Ravnsborg
    Medlem

Her er mit forlsag.

Anonym

Her har i mit forslag til det nye Guild Taberd. Da jeg har problemer med at bruge “Tilføj Medier” muligheden har jeg uploaded det inde på Imgur
    Klik her for Guild Tabard

Helldir
    Deltager

Kan du ikke poste link til Imgur så, LiccaoTheArgonian? Jeg kan i hvert fald ikke se noget billede.

Anonym

Det kan jeg nu hvor du har skrevet

View post on imgur.com

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.