Shrunk Expand

I hvert fald værrere end Clicknuts

Hjem Fora GENERELT Ansøg om medlemsskab I hvert fald værrere end Clicknuts

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Lucullus 2 måneder siden.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Emma
    Deltager

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte, hvis jeg skal være ærlig. Nogle gange er jeg vildt hype, andre gange er jeg helt nede i kulkælderen.
    Mit “rigtige” navn er Johannes, det jeg er født med, men jeg er trans. Jeg har ikke fået mit navn skiftet endnu, men når jeg gør skal det helt sikkert være Emma.             Jeg bliver 16 om lidt under en måned, så jeg er ikke så gammel, men det er måske ikke en dårlig ting ^^
    Jeg er født i København, men har boet det meste af mit liv i Slagelse, går i skole og alt det der. Hvor meget skal man egentlig sige om sig selv XD

Det vil selvfølgelig være rart hvis jeg blev accepteret, men jeg kan også godt forstå hvis jeg ikke bliver.
    Emma o/

Clicknut
    Deltager

BESTE OVERSKRIFT EVER 😀

Lucullus
    Keymaster

Hej Emma og tak for din ansøgning.

Og tak for din ærlighed. Du er desværre for ung til optagelse men jeg synes det er dejligt du var ærlig med os.

Vi er her også om 2 år når du bliver 18 🙂

• Forfatter

Emma
    Deltager

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte, hvis jeg skal være ærlig. Nogle gange er jeg vildt hype, andre gange er jeg helt nede i kulkælderen.
    Mit “rigtige” navn er Johannes, det jeg er født med, men jeg er trans. Jeg har ikke fået mit navn skiftet endnu, men når jeg gør skal det helt sikkert være Emma.             Jeg bliver 16 om lidt under en måned, så jeg er ikke så gammel, men det er måske ikke en dårlig ting ^^
    Jeg er født i København, men har boet det meste af mit liv i Slagelse, går i skole og alt det der. Hvor meget skal man egentlig sige om sig selv XD

Det vil selvfølgelig være rart hvis jeg blev accepteret, men jeg kan også godt forstå hvis jeg ikke bliver.
    Emma o/

Clicknut
    Deltager

BESTE OVERSKRIFT EVER 😀

Lucullus
    Keymaster

Hej Emma og tak for din ansøgning.

Og tak for din ærlighed. Du er desværre for ung til optagelse men jeg synes det er dejligt du var ærlig med os.

Vi er her også om 2 år når du bliver 18 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.