Hjem › Fora › GENERELT › Ansøg om medlemsskab › Nybegynder i ESO
Dette emne indeholder 9 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Lucullus 1 måned, 1 uge siden.
-
ForfatterIndlæg
-
29. oktober 2019 kl. 12:43 #4809
Hej. Jeg er nybegynder og det kunne være rart med noget hjælp og nogle at læne mig op af.
29. oktober 2019 kl. 16:40 #4810Hej og tak for din besked.
Jeg vil gerne sende en invite, men skal bruge dit @kontonavn29. oktober 2019 kl. 17:19 #4812Er det min figurs navn eller det navn jeg er registreret med hos ESO online?
29. oktober 2019 kl. 17:34 #4813@navnet er det navn du logger på spillet med når du starter det op.
29. oktober 2019 kl. 17:40 #4815Tanjamuse, hvis jeg har forstået det rigtigt. Jeg har for nemheds skyld valgt det samme bruger-navn her som i ESO.
29. oktober 2019 kl. 17:47 #4816Account not found siger den. Du er ikke på konsol vel?
Når du starter spillet, skal du logge på med et brugernavn og password. Det bruger er “Tanjamuse”?29. oktober 2019 kl. 17:57 #4817Jeg spiller på PS4 via PS now, men er ikke online i øjeblikket.
Når jeg logger ind på https://www.elderscrollsonline.com/en-us/home så bruger jeg Tanjamuse.
Er det navnet på den figur jeg har lavet jeg logger ind som for ellers kan jeg ikke forstå det? Med mindre I skal have den mail adresse som jeg har brugt til at registrere mig?
29. oktober 2019 kl. 18:01 #4818Problemet er mere, at vi er et rent PC/MAC guild. Konsoller og PC kan ikke spille sammen.
Beklager 🙂29. oktober 2019 kl. 18:05 #4819Det var en skam. Tak for din tid.
Jeg går ikke ud fra at der er nogle der kan anbefale en guild på dansk som spiller via PS4?29. oktober 2019 kl. 18:22 #4820Nej desværre
-
ForfatterIndlæg
-
ForfatterIndlæg
-
Hej. Jeg er nybegynder og det kunne være rart med noget hjælp og nogle at læne mig op af.
Hej og tak for din besked.
Jeg vil gerne sende en invite, men skal bruge dit @kontonavnEr det min figurs navn eller det navn jeg er registreret med hos ESO online?
@navnet er det navn du logger på spillet med når du starter det op.
Tanjamuse, hvis jeg har forstået det rigtigt. Jeg har for nemheds skyld valgt det samme bruger-navn her som i ESO.
Account not found siger den. Du er ikke på konsol vel?
Når du starter spillet, skal du logge på med et brugernavn og password. Det bruger er “Tanjamuse”?Jeg spiller på PS4 via PS now, men er ikke online i øjeblikket.
Når jeg logger ind på https://www.elderscrollsonline.com/en-us/home så bruger jeg Tanjamuse.
Er det navnet på den figur jeg har lavet jeg logger ind som for ellers kan jeg ikke forstå det? Med mindre I skal have den mail adresse som jeg har brugt til at registrere mig?
Problemet er mere, at vi er et rent PC/MAC guild. Konsoller og PC kan ikke spille sammen.
Beklager 🙂Det var en skam. Tak for din tid.
Jeg går ikke ud fra at der er nogle der kan anbefale en guild på dansk som spiller via PS4? -
ForfatterIndlæg
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.