Shrunk Expand

Zardes Søger Medlemskab

Hjem Fora GENERELT Ansøg om medlemsskab Zardes Søger Medlemskab

Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Lucullus 3 måneder, 1 uge siden.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter

Zardes
    Deltager

Hej alle sammen
    Jeg hedder Mikkel og vil gerne søge om fuldtids medlemskab her i denne guild. Jeg spiller nok en del ESO og vil gøre det de næste mange år.
    Jeg lavede mit account i 2014 men så har jeg ikke spillet siden end til nu. Men jeg er så vild med alt det her spil indenbær.
    Jeg er i lvl 50 med 2 characters og CP 80+ jeg startede for 3-4 dage siden og vil nu gerne være en del af denne guild. Jeg er 27 år gammel og har spillet mmo spil siden Star Wars Galaxy. Jeg kan fortælle mere om mig selv på disc! 🙂

@zardes (ID)

Lucullus
    Keymaster

Tak for din besked.

Jeg har sendt en invite til dig.

• Forfatter

Zardes
    Deltager

Hej alle sammen
    Jeg hedder Mikkel og vil gerne søge om fuldtids medlemskab her i denne guild. Jeg spiller nok en del ESO og vil gøre det de næste mange år.
    Jeg lavede mit account i 2014 men så har jeg ikke spillet siden end til nu. Men jeg er så vild med alt det her spil indenbær.
    Jeg er i lvl 50 med 2 characters og CP 80+ jeg startede for 3-4 dage siden og vil nu gerne være en del af denne guild. Jeg er 27 år gammel og har spillet mmo spil siden Star Wars Galaxy. Jeg kan fortælle mere om mig selv på disc! 🙂

@zardes (ID)

Lucullus
    Keymaster

Tak for din besked.

Jeg har sendt en invite til dig.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Comments are closed.